voorstelling kris

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: voorstelling kris

Bericht door Paul »

Lijkt me een nette prijs voor een compleet systeem.

Dat was vast erg leuk, het eerste rondje! Ik heb gisteren mijn eerste rondje gedaan na 3 maanden winterstalling. In Nederland mag je als een auto van 1987 is of ouder gebruik maken van de oldtimerregeling, dan hoef je maar 120 euro wegenbelasting te betalen, voorwaarde is wel dat hij 3 maanden (december, januari en februari) van de weg is. Als een auto 40 jaar oud is, is hij volledig belastingvrij en mag je er altijd mee de weg op.

Zijn zeker krachtige blokken, geluid wat het produceert is ook zeer mooi, vind ik sowieso met 6-cilinder BMW blokken.

Wat ben je van plan met de auto? Een auto om mee te toeren in het weekend? Of ga je er straks dagelijks mee rijden?
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

af en toe als het goed weer is. hij zal nog weinig regen zien denk ik.lol

hij is nu binnen om mijn sport uitlaat er onder te monteren en es een nazicht te doen . omdat ie hier en daar wat lekt vb de het diffrentieel omdat deze gereviseerd is. en overal zitten nieuwe pakkingen tussen .
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

aan gezien mijn e30 aan de kant staat. heb ik besloten mijn hartges die ik overlaatst terug gekocht heb van mijne maat. te herbouwen zodat ze passen op de 6 . ik heb 4 randen gekocht 2nieuwe en 2occazies. voor aan zal ik met een rand zitten van 3inch en achteraan 3.5inch. dat zal al stevig zijn. en 2 binnen kuipen . voorlopig ga ik de kleur die er opstaat behouden bbs gold dus.
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

hierbij nog es een reactie . het is weeral een poos geleden. de uitlaat klinkt supermooi zeker als de motor belast word bij het optrekken .. mijn alpina kop die komt er niet op. ik heb een tweedehands kop gekocht die kompleet is deze is naar portugal op gestuurd om te laten bewerken machinaal met de cnc machine. nokken as heb ik ook gekocht 282gr dus deze zal voledig in orde zijn als die er opkomt op mijn motor. ik heb me ook een houten momo stuur gekocht . maar ik heb problemen met het te monteren . ik zit hier al met drie naven en geen enkele past. en ik zou graag het op mijn e24 plaatsen. voor de hartge velgen heb ik reeds enkele onderdelen gekocht. 2occazie randen van 3inch 2nieuxwe van 3.5inch en 2 binnen tunneles van 5.5inch. en alu deksels cnc gemaakt via ebay.. zeer goede kwaliteit en deze zullen niet meer scheuren aan de ogen van de bevestiging. de vooreste schokbrekers van bilstein die paste niet ook verkeerd besteld . dus heb ik andere moeten bestellen daar ben ik nu op aan het wachten. de draad boven aan is m23of zo en moet m12 zijn . of zoiets in den haart. ik ga bekijken wat ik kan doen maar fotos volgen.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: voorstelling kris

Bericht door Paul »

Zover ik weet is de vertanding van het stuur niet altijd hetzelfde, is dat het probleem?

Ben benieuwd naar je foto's!
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

de vertanding is goed maar het stuur komt tegen mijn kap van het stuurhuis en de bout kan ik er niet op draaien ik heb draad te kort
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

IMG_2473 1 klein.jpg
IMG_2473 1 klein.jpg (133.46 KiB) 2938 keer bekeken
nog een foto gevonden uit de oude doos . ik moet es gaan zien ho ik ze op de pc moet zetten . de fotos.
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

als het meezit morgen heb ik terug een set rsen. mijn hartges heb ik verkocht. in een zotte bui.. :mrgreen: voor de 6 wel te verstaan :D
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: voorstelling kris

Bericht door Paul »

Blijft een prachtige E30! :D

Is die naaf wel geschikt voor een E24?
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

mijn e30 was 4x100 toen die bbs velgen er op hebben gestaan deze waren oem 4x108 maar herhoord naar 4x100 dus de gaten vielen niet in elkaar . nu staat mijn e30 op 5x120 onderstel . met trowingstar velgen van een e34 m5.

de deal met de bbsen is dus doorgegaan en ze staan reeds op mijn e24.
de maten van de velgen zijn 16inch 8j et 20 en 9j et 24.

ik heb nog nieuws van de cilinder kop. daar is alles nieuw voor besteld en versterkt en ook grotere kleppen. deze gaat bewerkt worden door veicomer in portugal . mijn blok gaat nu meer toeren afkunnen heb ik me laten vertellen met deze setup. street nokkenas ook erin 282gr .
Plaats reactie