voorstelling kris

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: voorstelling kris

Bericht door Paul »

Dat is balen Kris! Goed om te horen dat ze het echt op gaan lossen.

Tja, onderdelen van een E24 zijn sowieso erg duur. En dan zeker die exclusieve dingen zoals zo'n M pakket. Echt heel gaaf maar niet te betalen.

De rode E30 de deur uit, dat was ook echt een hele mooie auto!
De E24 is nu je dagelijkse auto geworden dan?
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

men e30 is niet verkocht geraakt. ze hebben me tot 5x laten plakken hier voor een persoon. ik dacht ik ben het beu en hij staat hier nog . stiekem ben ik wel een beetje blij dat ie niet verkocht is. men e24 is zeker niet men dagelijkse wagen . op een jaar een half heb ik nog geen 900km mee gereden. alleen als de zon schijnt komt ie buiten . ik heb hem deze vorige week voor de 2de maal es gepoetstmen e24 in al die tijd dat ik hem heb. . vuil word ie nu niet als je er niet mee rijd. alleen wat stoffig. maar het was alle sinds een leuke rit. ook al was het maar rond den toren zoals zeggen.
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

btw mijn dagelijkse wagen is een ford fiesta van 15jaar oud. is mijn pa zen wagen die ik overgenomen heb .na zen overlijden . en ik rijd er zo graag in omdat ie van men pa is geweest en ik heb er een deftige radio in zitten . daar in tegen men e24 daar zit niks van muziek in gewoon de sound van de 6in lijn icm een inox lijn. klinkt heerlijk. niet te luid maar juist perfect. zeker als ie belast word men motor bij het optrekken. allesinds ik ben er gewoon weg van van die wagen. een echte cult klassieker.
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

mijn e30 is verkocht geraakt. voor de prijs dat ik ongeveer in mijn hoofd had. dus ik heb me iets leuk gekocht voor mijn e24.

terug dbilas itbs zoals op mijn e30. dat icm met alles wat er op zal zitten op mijn e24 zal wel een beetje vermogen bij kunnen steken zeker.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: voorstelling kris

Bericht door Paul »

Goed nieuws! Wel jammer dat hij weg is, hele mooie wagen!
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

trottle bodys van dbilas komen morgen normaal aan hier bij mij. vliegwiel is ook al van 7.8 naar 6.4kg afgedraaid. deze moet nog opgestuurd worden nadaie geslepen en ge balanceerd is. ik vroeg me ook al wat de korste diffrentieel is voor op een e24
alle beetjes helpen. nieuwe injectoren heb ik ook gekocht zwaardere. en op mijn cilinder kop moesten nog de regelaard van mijn kleppen vernieuwd worden ik ken de naam niet hier van. maar deze zijn ook aan wezig.



mijn e30 staat voor bijna het dubbele op het net nu. das wel ne zuren . ik dacht dat dat een liefhebber was die hem kocht maar dat was een doorgewiekste handelaar. en daar ben ik in getrapt . ach ja ik heb het achter mij gelaten ik kaan daar weken van slecht lopen maar ik steek er gewoon mijn energie niet in. die gaat naar de big six. ik hoop dat als mijn motor terug up to date is dat ie een pak vlotter zal rijden. dat is mij passie. ik kan zelf niet sleutelen aan een engine. maar wat opspeur werk vind ik oh zo tof.
Gebruikersavatar
KevinBoer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: 10 feb 2022, 11:34

Re: voorstelling kris

Bericht door KevinBoer »

Dat is vervelend :( Maar inderdaad beter achter je laten, verander je niks meer aan!
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: voorstelling kris

Bericht door Paul »

Spannend! Er komt een hoop leuk spul aan voor jou!

Balen van je E30, maar goed, hij moet hem natuurlijk ook maar eens zien te verkopen voor de dubbele prijs.
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

dbilas kit ligt hier te blinken. vliegwiel zijn ze aan bezig nog . regelaars voor de kleppen te regelen worden deze week op gestuurd. das kan ik eindelijk gaan planne voor alles te laten monteren..het enigste wat ik nog moet hebben is een andere ecu. van kdata. dat hebben ze me aan geraden. ik ben ook nog op zoek naar een diffrentieel 3.64
heb nu een 3.45. alle beetjes helpen zou ik zeggen. :D
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: voorstelling kris

Bericht door Kris van can »

nog es een update. ik heb niet stil gezeten. onder de e24 zitten nu hartge c design velgen drie delig 8.5 et 13 en 10 et19 17inch.


ik heb parts besteld voor van een 2.8 naar een 3.2te gaan dmv een krukas van een b35 en aan gepaste zuigers en drijfstangen. alles custom made.

ecu is reeds toegekomen bij de persoon die mij motor gaat bouwen. beetje reclame maken tim maatman die gaat het doen voor mij. sommigen zullen deze persoon wel kennen in het tuning milieu. ik denk dat ie meestal turbo motors bouwt maar mijn engine zal atmosferisch zijn. ik hou van de sound van vroeger op het circuit.


ik heb me zelfs een tattoo laten zetten van een m88 motor waar het allemaal mee begonnen is de m reeks. op mijn schouder . rete vet is deze.



word vervolgd!!!!!!
Plaats reactie