Voorstellen Rppn

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Plaats reactie
Rppn
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2020, 18:54

Voorstellen Rppn

Bericht door Rppn »

Dag Medeliefhebbers,

Mijn naam is Rik uit België (Geel) 27 jaar. Van klein al veel liefde voor auto's. Jaren met een bmw e91 en coupe e92 gereden. (+ 300 pk, pfff wat mis ik dat!! 🙁 ) Sinds het verkrijgen van een bedrijfswagen deze (met veeel spijt) weg gedaan. Ondertussen een bmw e21 (320 4cil 1977) gekocht als opmaker dewelke ondertussen mechanisch helemaal in orde staat. Uiteindelijk een e24 (635 csi 1978) op de kop kunnen tikken EINDELIJK dewelke ik nu ondertussen 2jaar in m'n bezit heb. Vorige zomer met veel plezier van genoten! Ondertussen is de wagen geheel gedemonteerd om deze volledig te herspuiten en motor te reviseren. Kleine mededeling. Ik ken helemaal niets van auto's en mechanica dus bij deze lang leve Youtube en forums zoals dit!!! 😉 Ik hoop ook hier nog veel bij te leren en veel op te steken!

Grtz Rppn

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Rppn

Bericht door Paul »

Welkom op het forum Rik!

Een echte BMW liefhebber in hart en "nieren". Leuk dat je na het rijden van wat moderner spul naar het oude Sharknose spul bent overgestapt.

Het forum is nog jong, heel veel technische topics zijn er nog niet maar de bedoeling is natuurlijk dat dit in de toekomst anders is.

Veel plezier hier en met je BMW's.
Plaats reactie