Mijn Shark

Mooie foto's van jouw E24? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Louis
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2020, 19:46

Mijn Shark

Bericht door Louis »

Beste E24 collega's

Een tijdje geleden heb ik mijn E24 aangeschaft. Er moesten nog wat dingetjes aan gebeuren maar nu is hij rijklaar.

Nieuwe uitlaatdemper, TRX banden, Blaupunkt SQR46 radio en nog wat kleine dingetjes. Ook is hij helemaal gepoetst en van binnen gereinigd.

Hij rijdt super en de automaat schakelt echt soepel. Ik ontdekte net alleen dat ik geen dashboardverlichting heb dus daar moet ik nog even naar kijken. Hopelijk enigszins eenvoudig een lampje wisselen. Moet wel even opgelost worden anders word het een dure bedoeling als ik niet kan zien hoe hard ik rijd.

Bijgaand een foto van de Shark

Afbeelding
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Mijn Shark

Bericht door Paul »

Prachtige Shark Louis!

Heb je die nieuwe versie Blaupunkt radio met DAP? Is dat wat?

Dashboadverlichting lampjes zitten bovenin de cockpit, daar kan je op zich redelijk bij.
Als je de cockpit aan de zijkant losschroeft (eerst rechts afdekplaatje verwijderen en links de check control verwijderen), kan je de cockpit naar voren kantelen.
Om wat meer plek te hebben kan je eerst je stuur verwijderen maar het zou ook moeten lukken zonder dat te doen.
Bovenin zie je 2 lampjes zitten, die kan je met een punttang draaien en eruit pakken.

Het probleem kan echter ook in de verlichtingsschakelaar (links) zitten, Mogelijk schakelt deze het contact niet helemaal lekker door.
Gebruikersavatar
Louis
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2020, 19:46

Re: Mijn Shark

Bericht door Louis »

Bedankt voor de tips.

De Blaupunkt SQR46 werkt super. Ik heb hem voornamelijk gekocht voor het design. Er zat een naar mijn mening spuuglelijke radio in. Ook het koppelen aan je telefoon werkt goed met die radio. Hij is wel prijzig maar zeker zijn geld waard. Gekocht bij VenderParts. Werd keurig gebeld dat hij een dag later bezorgd werd dan gepland.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Mijn Shark

Bericht door Paul »

Ik had hem ook al eens gezien, echt een mooi ding, inderdaad best prijzig.
Die ga ik misschien ook nog wel eens kopen.
Gebruikersavatar
Street Legal
Donateur
Donateur
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 sep 2020, 19:24

Re: Mijn Shark

Bericht door Street Legal »

Voor de dashboard verlichting. Heb je de dimfunctie van de schakelaar al getest? De verlichtingsschakelaar kun je draaien en dan wordt de verlichting feller . Ik had ook een donker dashboard bij aanschaf en dat bleek dus de dimmer te zijn die op 0 stond.
Gebruikersavatar
matthijst
Donateur
Donateur
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 sep 2020, 19:51

Re: Mijn Shark

Bericht door matthijst »

dank voor de tip
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Mijn Shark

Bericht door Paul »

Street Legal schreef: 15 okt 2020, 13:54 Voor de dashboard verlichting. Heb je de dimfunctie van de schakelaar al getest? De verlichtingsschakelaar kun je draaien en dan wordt de verlichting feller . Ik had ook een donker dashboard bij aanschaf en dat bleek dus de dimmer te zijn die op 0 stond.
Die kan lastig te vinden zijn ja, wie verwacht nu dat ze een uittrekbare schakelaar ook nog eens draaibaar maken ? 🙂 🙂
Plaats reactie