#Durf te vragen Trouwauto

Plaats reactie
Brammyboi
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2024, 22:03

#Durf te vragen Trouwauto

Bericht door Brammyboi »

Hoi, ik ben Bram, 29 jaar en woon in Assen. Ik heb 7 jaar lang een e46 323 coupe uit 1999 gehad als dagelijkse auto. Alleen hier kwamen me net te veel kosten achter weg dat ik hem met pijn in mijn hart heb moeten verkopen. :cry:

Nu ga binnenkort trouwen en ben nog een trouwauto nodig. Ik ben stiekem verliefd geworden op de e24 en heb al heel lang in mijn hoofd gehad om te gaan trouwen in eentje. Nu had ik een bedrijf gezien die, onder andere, deze verhuurt. Heb een poosje contact gehad met de beste man alleen hij is ziek geworden en stopt hij met de verhuur. Nu wens ik hem het allerbeste toe voor zijn gezondheid en is het natuurlijk begrijpelijk dat hij er mee stopt. Alleen dat is wel een beetje balen voor mij.

Nu is mijn vraag of er iemand hier is die een mooie 6 serie wil verhuren voor een bruiloft.
ThijsE24
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 dec 2023, 21:47

Re: #Durf te vragen Trouwauto

Bericht door ThijsE24 »

Hoi Bram,

Dappere vraag! Waneer zijn jullie van plan te gaan trouwen?
Ik kom zelf uit Voorhout, maar als je voor mij een familiearangementje regelt bij de Bonte Wever voor 4 personen dan mag je d'r lenen, uiteraard als het schikt kwa tijdstip, jij een aardige jongen bent voor d'r en een paar fotoś op t forum zet (dit zijn de vereisten))
Het is een witte 635csi automaat uit 1984 met zwart leer interieur in mooie nette staat.

Vriendelijke groet,

Thijs
ThijsE24
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 dec 2023, 21:47

Re: #Durf te vragen Trouwauto

Bericht door ThijsE24 »

ik ben weg met een paar clubuitjes bij de bmw coupe club, dan gaat ze met mij mee, check even op hun site
Brammyboi
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2024, 22:03

Re: #Durf te vragen Trouwauto

Bericht door Brammyboi »

Hoi Thijs, super dat dat kan. Ik ga 7 juni trouwen. Heb op de site gekeken en volgens mij is er dan geen clubuitje. Ik heb even gekeken bij de Bonte Wever maar kon voor die vrijdag niet boeken op een of andere manier. Misschien is het dan handiger om gewoon een bedrag af te spreken.

Uiteraard zal ik lief voor haar zijn en de foto's moeten ook helemaal goed komen. Heb je misschien een foto van haar dat ik d'r even kan zien?
Plaats reactie