Voorstellen Thijs

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
ThijsE24
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 dec 2023, 21:47

Re: Voorstellen Thijs

Bericht door ThijsE24 »

Ik heb niet nog niet veel plannen met de auto, Heeft wel een paar schoonheidsdingetjes, wat krasjes en lichte deukjes. Maar kan denk wel laten uitdeuken zonder spuiten. Gelukkig geen roest!
De elektrische antenne is kapot en er moet nog een radiootje in.
Wirwar zit weer verstopt, airco uiteraard leeg en gebruikelijke kachel transistor is stuk.
De vorige eigenaar had m 29 jaar in bezit en de wagen stond al sinds 2004 stof te happenn zijn garage. Km stand is 95000 en redelijkerwijs aantoonbaar. De wagen staat op nieuwe banden, de oude waren waarschijnlijk uitgedroogd of plat.

Leuk te horen van de velgen, ik wist het merk niet. Ik vond het wel opmerkelijk dat de wielmaat op de buitenkant van de velg is gegraveerd .
Er is wel een Sachs sportonderstel gemonteerd anders had het spul aangelopen, heel weinig veerweg dus maar met deze kleine 16" wieltjes (hedendaags zeer klein)) nog steeds genoeg rubber om enig comfort te behouden.
ThijsE24
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 dec 2023, 21:47

Re: Voorstellen Thijs

Bericht door ThijsE24 »

D en W was denk ik net van voor mijn tijd ben van 1981. wij hadden die autostyle gidsen begin 2000's
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Thijs

Bericht door Paul »

Klinkt goed zeg! Zo kom je ze niet vaak tegen.
Is zeker de moeite waard om die laatste deukjes eruit te halen en die kleine dingetjes te repareren.
Plaats reactie