4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Samen met andere leden afspreken of een rit rijden? Stel wat voor in dit gedeelte van het forum
Gebruikersavatar
KevinBoer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 feb 2022, 11:34

4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door KevinBoer »

BMW E28 forum & BMW E24 forum meeting

Datum: 4 juni 2023
Tijd: van 1200u tot 1700u
Entree: GRATIS
Locatie: Lambregts Transport (Spoordreef 1, 4765SP Zevenbergschen Hoek)
Eten en drinken: zelf meenemen
Toilet: aanwezig
Muziek: aanwezig

Je leest het goed! Veel te lang hebben we weer moeten wachten op een gezellige meeting, maar daar komt nu verandering in! Afgelopen jaren heeft Covid-19 voor veel evenementen roet in het eten gegooid, zo ook voor ons BMW enthousiastelingen. Nu het Corona-virus zo goed als achter de rug is blijft het helaas alsnog angstvallig stil vanuit de organisatie van de voorheen jaarlijkse Sharknosemeeting. Dit is niet het enige evenement dat na de paar jaar durende radiostilte nog niet van zich heeft laten horen, dus heb ik het heft in eigen hand genomen: ik organiseer zelf een meeting. Hoe moeilijk kan het zijn.. Toch?

Op zondag 4 juni 2023 om 1200u heet ik jullie van harte welkom op het terrein van Lambregts Transport aan de Spoordreef 1 in Zevenbergschen Hoek. Op het terrein is meer dan genoeg plaats om het cultureel erfgoed van BMW wat wij met z’n allen koesteren en op de weg houden, uit te stallen en te bewonderen!

Entree is €0, oftewel gratis, kosteloos! Catering is niet echt mijn ding, neem daarom wel zelf wat eten en drinken mee! Voor diegenen die graag willen eten tijdens of na afloop van de meeting voordat zij aan de terugweg beginnen, een kilometer hemelsbreed van de locatie zit wegrestaurant De Gouden Leeuw, waar je voor een prima prijs super goed kunt eten. In het dorp zelf op eveneens een kilometer afstand hemelsbreed, zit een cafetaria D’n Bels waar ook van alles verkrijgbaar is.

Deze meeting is alleen voor leden (en partners/kinderen) van bovenstaande 2 online forums met een BMW waarvan bouwjaar tot en met 1989 is. Uiteraard gaan de voorkeur dan uit naar de e28 en e24, maar uiteraard zijn andere modellen met een bouwjaar beneden 1990u ook welkom. Wil je wel graag komen kijken, maar staat jouw trots stil wegens onderhoud of problemen? Er is voldoende parkeergelegenheid buiten het terrein om gewoon alleen te komen kijken. Tevens bevind treinstation Lage Zwaluwe zich op loopafstand, dus mogelijkheden genoeg om aanwezig te kunnen zijn!

Houdt er te allen tijde rekening mee dat we te gast zijn op het terrein van Lambregts Transport. Gooi je afval in de afvalbak, houdt het terrein schoon en laat geen rubber achter. Wie weet mogen en kunnen we dit dan volgend jaar opnieuw organiseren.

Geef hieronder een reactie als je van de partij bent (vermeldt daarbij ook wat voor auto je mee neemt en met hoeveel volwassenen/kinderen je komt) dan gaan we er een mooie en gezellige middag van maken!

Tot 4 juni!

Groet Kevin
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door Paul »

Super!

Ik ben er de 4e.
Ik kom helaas wel met een Ford want mijn E24 ligt op dit moment uit elkaar.
MTuncer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2022, 07:31

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door MTuncer »

Ik probeer ook te komen met mijn M635CSi uit 1986.

Groetn,
Mo Tuncer
Gebruikersavatar
matthijst
Donateur
Donateur
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 sep 2020, 19:51

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door matthijst »

ik ben er bij op 4 juni
Gebruikersavatar
KevinBoer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 feb 2022, 11:34

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door KevinBoer »

We zitten in middels op 14 auto's (e24, e28 en e30) en 19 personen, dat moet beter kunnen!

Wie sluiten er nog meer aan??
pels24
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2023, 10:56

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door pels24 »

Beste Kevin,

Ik ben er op de 4 juni alleen helaas niet met mijn M635csi,maar met mijn E30 uit ‘89

Groet Pieter
Gebruikersavatar
KevinBoer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 feb 2022, 11:34

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door KevinBoer »

We hebben inmiddels de 16 auto's (en 25 personen) aangetikt! Na zoveel jaar Corona en na de afgelopen wintermaanden moet het toch bij veel meer mensen kriebelen om die BMW onder het stof vandaan te halen en erop uit te gaan? Laten we mikken op minstens 100 auto's, dat moet te doen zijn lijkt me en meer is altijd beter!

Heb jij de 4e van juni nog niks in de agenda staan? Meld je hier aan!
den meeschter
Donateur
Donateur
Berichten: 81
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:39
Locatie: Udenhout

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door den meeschter »

Had er heel graag bij willen zijn maar ben helaas verhinderd :roll:
MichuggaH
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2020, 19:18

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door MichuggaH »

Hoi,

Ben er graag bij op 4 juni met de 635 CSi (1984). Waarschijnlijk met 3 personen.

Tot dan!

Groeten uit Roosendaal,

Michel
Gebruikersavatar
KevinBoer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 feb 2022, 11:34

Re: 4 juni E28 forum & E24 forum meeting Zevenbergschen Hoek

Bericht door KevinBoer »

De aanmeldingen druppelen langzaam binnen! We zitten inmiddels op 29 auto's en 36 personen en door dit ongekende aantal wordt het nu al de grootste BMW meeting ooit in Zevenbergschen Hoek!

Meld je hier aan als je de 4e van juni nog niets in de agenda hebt staan!
Plaats reactie