Voorstellen Hendrik

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Plaats reactie
Hendrik635
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2021, 12:40

Voorstellen Hendrik

Bericht door Hendrik635 »

Hoi daar,
Even voorstellen is inderdaad wel een goede suggestie, dus hierbij.
Ik ben Hendrik dus, woon in Harderwijk, werk in Apeldoorn en ben in bezit van een E24 - BMW 645csi automaat van 1982.
Auto heeft een verhaal omdat het mn vaders auto is geweest, mn huwelijksreis mee gedaan heb (in ‘88) en kort daarna 25 jaar in gesloten container gestaan, nadat er op ons terrein al 2 keer ingebroken was, stuur eraf gehaald, wielen gestolen. Hij heeft toen nog een jaar of 3 bij een hobbyist gestaan die zei dat hij er verstand van had en in verloren uurtjes wel wat van kon maken. Dat was een fout dus. Spuitwerk is gewoon slecht, daarna ook niet meer alles gemonteerd, auto loopt niet, nog steeds geen stuur, wel nieuwe remmen, eigenlijk gewoon in slechte staat maar nagenoeg geen roestvorming.
Normaal gesproken zou je waarschijnlijk beter af zijn een goede conditie 635 in de markt te kopen, maar historie van deze auto en dat het gewoon een hele mooie auto is, maakt dat ik deze weer helemaal netjes wil laten maken.
Ik ben daar zelf niet handig genoeg voor en heb er ook de tijd niet voor. Maar van de tarieven van de professionele klassieke auto restauratie bedrijven moet het nog wel enigszins betaalbaar blijven zodat ik nier meer uitgeef dan de auto daarna waard zou kunnen zijn, liefst minder uiteraard.
Heeft iemand een suggestie wie ik hiervoor zou kunnen benaderen?
Hendrik
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Hendrik

Bericht door Paul »

Hoi Hendrik, welkom op het forum!
Super dat je de auto van je vader nog hebt! Altijd leuk zulke verhalen.

645 :? , ligt hier een motor in van een E23 745?

Heb je wat foto's van je auto? Ben wel benieuwd. Ook een foto van vroeger is leuk.
Gebruikersavatar
Street Legal
Donateur
Donateur
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 sep 2020, 19:24

Re: Voorstellen Hendrik

Bericht door Street Legal »

Hoi Hendrik.

Een paar foto's vinden we altijd leuk hier. Omdat je in Apeldoorn woont zou je eens contact kunnen maken met Piet M6 , die hier ook op het forum lid is. Hij woont ook in Apeldoorn en weet erg veel over de E24 en kan jou vast een betrouwbare spuiterij adviseren.
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: Voorstellen Hendrik

Bericht door Alexander84 »

Hoi Hendrik,

Zelf heb ik mijn 633 in onderhoud bij Vivento in Zwartsluis. ze doen daar ook onderhoud maar is eigenlijk een restaurateur. Focus ligt op BMW, ze zijn zelfs lid van de BMW coupe club. Ik zou daar even contact mee opnemen. Zijn erg meedenkend, niet duur en zeer transparant.
Plaats reactie