Voorstellen Wicher

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Plaats reactie
Wicher BMWCoupe
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2021, 18:42

Voorstellen Wicher

Bericht door Wicher BMWCoupe »

Beste Forumleden,

Het leek me nu wel tijd om mezelf hier aan te melden. Eerst even een korte intro. Na het behalen van mijn rijbewijs in 1979 had ik binnen drie dagen mijn eerste auto: een Rover. Daarna zijn er velen gevolgd en ik heb nog steeds een Rover. Midden jaren negentig kwam BMW op het lumineuze idee om Rover over te nemen, wat mij op het idee bracht om een BMW te kopen: een 328i Touring. Dat was echt een waanzinnig fijne auto en ik was verkocht. Diverse BMW's volgden. In 2007 kocht ik mijn eerste 3.0 CSi (E9), die helaas in 2010 verongelukte - buiten mijn schuld. In hetzelfde jaar volgde de huidige Fjordblau E9 (wederom 3.0 CSi), die ik dus nog steeds heb. In 2012/2013 zocht ik intensief naar een E24, maar de laatste proefrit met een Zwitserse import van 1988 (wel in sublieme staat) was een teleurstelling: de kat had het vermogen zodanig afgesnoept, dat het niet te vergelijken was met de E9. Toen maar een E38 750i Individual gekocht en dat was een heerlijke auto en tot dit jaar gehouden. Tussentijds had ik ook nog diverse andere BMW's overigens. Enfin, het bloed bleef kriebelen en uiteindelijk toch maar zeer recent een E24 gekocht: een M635CSi. Hij heeft 113k op de klok en ik ben de derde eigenaar. Om jullie nieuwsgierigheid niet al te lang op de proef te stellen deel ik hier enkele foto's.

De auto wacht nu op registratie in NL en wordt ondertussen gepoetst en in de folie gezet.

Groet,

Wicher
Bijlagen
BMW M6-5.jpeg
BMW M6-5.jpeg (153.79 KiB) 2629 keer bekeken
BMW M6-4.jpeg
BMW M6-4.jpeg (58.29 KiB) 2629 keer bekeken
BMW M6-3.jpeg
BMW M6-3.jpeg (115.13 KiB) 2629 keer bekeken
BMW M6(2).jpeg
BMW M6(2).jpeg (210.94 KiB) 2629 keer bekeken
BMW M6.jpeg
BMW M6.jpeg (214.13 KiB) 2629 keer bekeken
Gebruikersavatar
Street Legal
Donateur
Donateur
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 sep 2020, 19:24

Re: Voorstellen Wicher

Bericht door Street Legal »

Ben niet gauw jaloers, maar wat een droomwagen. Perfecte kleur, de juiste stoelen en een M88.
Wicher BMWCoupe
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2021, 18:42

Re: Voorstellen Wicher

Bericht door Wicher BMWCoupe »

Dank je wel. Voor mij is het ook een droomauto, eerlijk gezegd. Nu nerveus wachten op de Nl-platen en beter weer.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 352
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Wicher

Bericht door Paul »

Welkom op het forum!

Wow echt een fantastische auto! Ziet er echt super uit.
Ook een indrukwekkende collectie die je hebt (gehad)!

Het viel me op dat er geen schuim aan de binnenkant van de motorkap zit, ik denk dat dit origineel wel het geval is geweest, of vergis ik me :?:
Wicher BMWCoupe
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2021, 18:42

Re: Voorstellen Wicher

Bericht door Wicher BMWCoupe »

Je vergist je niet: na de spuitbeurt vorig jaar (nog) niet bevestigd, om te laten zien dat echt alles gespoten is.
Gebruikersavatar
Martin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2021, 10:43

Re: Voorstellen Wicher

Bericht door Martin »

Wat een prachtige auto...
Plaats reactie