Voorstellen

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Gebruikersavatar
Street Legal
Donateur
Donateur
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 sep 2020, 19:24

Re: Voorstellen

Bericht door Street Legal »

Voor de TRX is erg weinig te krijgen. Avon maakte ze naar zijn al lang niet meer te krijgen. Als alternatief kun je 16 inch 7,5 j velgen styling 5 van een e 39 of 8j van de e38 monteren. 16 inch is nagenoeg gelijk aan de maat van de TRX. Dan lijkt het orgineel als dat het doel is
Gebruikersavatar
Martin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2021, 10:43

Re: Voorstellen

Bericht door Martin »

IMG_5656.JPG
IMG_5656.JPG (88.94 KiB) 3233 keer bekeken
Gebruikersavatar
Martin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2021, 10:43

Re: Voorstellen

Bericht door Martin »

IMG_5666.JPG
IMG_5666.JPG (121.57 KiB) 3232 keer bekeken
Bijlagen
IMG_5665.JPG
IMG_5665.JPG (112.79 KiB) 3232 keer bekeken
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 352
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen

Bericht door Paul »

Mooi!
Heb je al een kenteken?

Verstuurd met Tapatalk

Gebruikersavatar
Martin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2021, 10:43

Re: Voorstellen

Bericht door Martin »

Sinds gisteren heb ik n kenteken. Nu nog n paar kleine dingetjes. Mistlampen/ radio/ antenne/... bijna alle onderdelen zijn vervangen. Nieuwe uitlaat. Nieuwe remleidingen, ... hij ziet er goed uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Martin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2021, 10:43

Re: Voorstellen

Bericht door Martin »

Sinds gisteren is de 635csi goedgekeurd en kunnen we er mee op de weg. Auto rijdt lekker. Het vinden van goede Michelin banden trx is niet eenvoudig.
Weet nog niet goed hoe dit op te lossen. Of dure nieuwe banden bestellen of goedkopere velg + banden bestellen. Hou hem het liefst origineel. Technisch is auto in orde. Heb verzoek voor een oldtimer regeling ingediend voor wegenbelasting. dashboard verlichting had iets feller mogen zijn als hij op zn felst staat.
Bijlagen
IMG_5665.JPG
IMG_5665.JPG (112.79 KiB) 3035 keer bekeken
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 352
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen

Bericht door Paul »

Dat is goed nieuw Martin!
Ik zou zelf voor andere velgen gaan, er zijn best leuke alternatieven beschikbaar. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Ik heb ook gekozen voor de oldtimerregeling, nadeel is natuurlijk dat hij in december, januari en februari binnen moet staan. Maar ja, dat zijn toch niet de maanden om te rijden hier in NL.

Wat betreft die dashboardverlichting. Daar zijn wel oplossingen voor. Ik heb wel eens het een en ander gelezen over LED verlichting op het Duiste 6-serie forum. Wat je in ieder geval NOOIT moet doen is de 3w lampjes vervangen door 5w lampjes, die kunnen namelijk het plastic van de behuizing laten smelten.
Gebruikersavatar
Martin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2021, 10:43

Re: Voorstellen

Bericht door Martin »

Ondertussen heb ik via dit forum de originele trx banden kunnen overnemen van Klaas. Er lagen versleten trx 220-55 vr 390 banden op. Nu liggen er goede 240-55vr 390 banden op. Deze zijn 2 cm breder en komt mooier over op de auto. Wel is er weinig ruimte meer tussen de band en de veer, zo te zien is dat maar 0,5 cm. Verder heb ik Klaas zijn beide 635 mogen bewonderen. Prachtige auto's. nu nog op zoek naar een plaatje waar ik een binnenspiegel kan in vast klikken (zie nr.3 op foto bijlage), Misschien iemand die me hieraan kan helpen.
Bijlagen
binnenspiegel
binnenspiegel
binnenspiegel plaat.JPG (76.13 KiB) 2919 keer bekeken
Plaats reactie