Even voorstellen

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hugh01
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:39

Even voorstellen

Bericht door Hugh01 »

Sinds 4 jaar ben ik in het bezit van een BMW 635 CSI uit 1980, in 2016 geïmporteerd vanuit Spanje. De auto was (en is) in zeer goede staat, volledig roestvrij en de afgelopen jaren onderhouden en enkele zaken aangepakt. Zoals o.a. de schokbrekers rondom vervangen (Bilstein B6), elektrische gedeelte onder de motorkap, schakelgedeelte (zat veel speling op) etc.
Afgelopen voorjaar moest de middendemper vervangen worden, echter deze was voor dit type (M90 motor) helaas niet meer te vinden. Einddemper is geen probleem (was al vervangen) maar deze dus niet. Uiteindelijk deze op maat laten maken van RVS. Wel met het doel om de auto als origineel te laten klinken, wat ook prima gelukt is.
Na enig overdenken staat de auto nu te koop, maar eens kijken wat er verder gaat gebeuren.
Bijlagen
BMW nieuw.JPG
BMW nieuw.JPG (284.78 KiB) 2248 keer bekeken
20200715_135604.jpg
20200715_135604.jpg (352.3 KiB) 2248 keer bekeken
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Even voorstellen

Bericht door Paul »

Wow wat een prachtige E24, ziet super uit!
Spaanse import, dat klinkt goed.

Tja, die schakelmechanismes zijn nogal aan slijtage onderhevig. Ik heb de mijne ook compleet gereviseerd, scheelt een paar cm in speling :o

Jammer dat je hem gaat verkopen! Je kunt hem eventueel ook nog in het te koop forumgedeelte te koop zetten.
Gebruikersavatar
Hugh01
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:39

Re: Even voorstellen

Bericht door Hugh01 »

Dank je, idd jammer, maar een M635 is ook leuk natuurlijk ;-). Dus maar eens zien wat het wordt. Het is ook bepaald geen schande om in deze te blijven rijden natuurlijk! Het blijven bijzondere auto's.
Ik zal in de sectie "te koop" een verwijzing zetten. Ik verkoop de auto in principe in consignatie namelijk.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Even voorstellen

Bericht door Paul »

Aha, je hebt een M635 in gedachte? Ja, dat is zeker leuk!!
Succes met de verkoop! Ziet er super uit met al die foto's.
Plaats reactie