Even voorstellen
-
- Gebruiker
Even voorstellen
Hai mensen
Sinds twee weken ook in het bezit van een 628 CSI uit 1985. Uiteraard even alles nakijken en maken wat niet goed is.
Groeten Richievano
Sinds twee weken ook in het bezit van een 628 CSI uit 1985. Uiteraard even alles nakijken en maken wat niet goed is.
Groeten Richievano
Re: Even voorstellen
Welkom! Heb je foto's? In welke staat is de auto?
We horen het graag van je
We horen het graag van je

-
- Gebruiker
Auto is in zeer nette staat. Ben niet zo handig met uploaden van foto’s 
viewtopic.php?t=44Richievano schreef: ↑24 jan 2025, 23:23 Auto is in zeer nette staat. Ben niet zo handig met uploaden van foto’s![]()
Hallo allen. Sinds deze week in het bezit van een e24 M6(35) csi shadowline uit begin 1989. 28 zijn er gemaakt en waren de laatste. Zo heb ik dit ook in de documenten staan. Wagen stond perfect. Kwam uit privé collectie van een man die rond de 38 wagens heeft staan onder zijn huis
. Voornamelijk Aston Martins liet ik me vertellen en bmw en Porsches.
Ik heb de wagen nu een week en ik blijf er neer kijken en ik geniet ervan. Dat ik dan nog eens een nostalgische zak ben die zoveel van de 80-90s tijden mist en denk dat dit er velen zijn onder ons. Alsook mensen die later geboren werden. In de auto ligt alsook enkel 80s muziek. Wil de echte beleving. Je zit in een tijdmachine - andere wereld. Deze stond al jaren op het lijstje maar ze waren moeilijk te vinden en als je eens een vond was het net dat niet. Daarnaast heb ik nog enkele wagens en een daily.
Maar deze is bij de familie gekomen nu.
Ik heb de wagen nu een week en ik blijf er neer kijken en ik geniet ervan. Dat ik dan nog eens een nostalgische zak ben die zoveel van de 80-90s tijden mist en denk dat dit er velen zijn onder ons. Alsook mensen die later geboren werden. In de auto ligt alsook enkel 80s muziek. Wil de echte beleving. Je zit in een tijdmachine - andere wereld. Deze stond al jaren op het lijstje maar ze waren moeilijk te vinden en als je eens een vond was het net dat niet. Daarnaast heb ik nog enkele wagens en een daily.
Maar deze is bij de familie gekomen nu.
Welkom hier!
Je foto's zijn niet goed doorgekomen. Ik denk echter dat ik weet welke dit is. Komt uit Waardenburg toch?
Hele mooie auto!!
Ik deel dat zeker met je, jaren 80 en 90, wat een tijd!
Je foto's zijn niet goed doorgekomen. Ik denk echter dat ik weet welke dit is. Komt uit Waardenburg toch?
Hele mooie auto!!
Ik deel dat zeker met je, jaren 80 en 90, wat een tijd!
Welkom!