Even Voorstellen

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Plaats reactie
Arno325
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2021, 09:27

Even Voorstellen

Bericht door Arno325 »

Hallo forumleden,
Ik wil mij even voorstellen.
Ik ben Arno en ben nog niet in het bezit van een 6 serie.
Ben mezelf wel aan het oriënteren voor een 635/2 automaat. Tips zijn welkom weet grotendeels waar ik op moet letten. Heb er 1 zien staan bij nosstalgia eigenaar heeft hem al 16 jaar in het bezit, kent iemand deze auto.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Even Voorstellen

Bericht door Paul »

Welkom op het forum Arno.
Leuk dat je jezelf aan het oriënteren bent voor de aankoop van een 635. Een van de mooiste BMW's ever naar mijn mening :D :D
Ik ken de auto van Nostalgia niet. Het lijkt me wel een zeer mooi en net exemplaar.
Er gaat toch eigenlijk niets boven een echte originele Nederlandse auto! :D

Een paar dingetjes die me opvallen:
- chromen randjes rond de achterlichten zijn rot, zijn lastig aan te komen en daardoor duur :(
- kan die brilhouder nog schadevrij van het dashboard gehaald worden?
- auto is eens gerestaureerd (dorpels, wielkasten e.d) (er zijn meerdere foto's op internet te vinden als je op het kenteken zoekt), zijn deze restauraties goed uitgevoerd? Op zich is hier niets mis mee hoor, de E24 kan enorm rotten en een originele NL'er zonder roest ga je echt niet vinden. Als het goed is gedaan, is het prima.

Ik zou wel als ik jou was vragen of je de auto op de brug mag bekijken.
Kijk ook eens hier: viewtopic.php?f=4&t=11
Arno325
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2021, 09:27

Re: Even Voorstellen

Bericht door Arno325 »

Zal eens kijken op het kenteken, verkoper vertelde mij dat de eigenaar steeds iets heeft aangepakt en dat de binnenschermen goed zijn en alleen dat plekje achter heeft. Wielkastranden achter zijn ook aangepakt.
Plaats reactie