Even voorstellen

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Plaats reactie
WinstonWolff
Donateur
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2020, 11:20

Even voorstellen

Bericht door WinstonWolff »

Hallo E24 liefhebbers,

Mijn naam is Michiel, 48 jaar, BMW liefhebber en sinds 2018 eigenaar van een 635CSi uit 1985. Hier een plaatje van mijn Shark:

https://resizeimage.net/mypic/6fR1ZZhLT ... aee1dc.jpg

Ik zal tzt eens wat meer info geven in het topic “foto’s van jouw shark”.

Mooi dat er nu ook een Nederlands forum is voor deze legendarische auto, dat maakt het makkelijker om eens wat te regelen op het gebied van een toerritje of een meeting. Ik zit zelf in de regio Haarlem.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Even voorstellen

Bericht door Paul »

Hoi Michiel, welkom op het forum!
Ik ben benieuwd naar je auto. Met je foto is echter iets niet goed gegaan, je kan hem eventueel ook uploaden naar het forum als bijlage.

Dat vond ik ook. Het is geen druk forum maar er zijn zeker leuke mensen actief en zo nu en dan komt er best eens een interessant topic voorbij.
Afgelopen voorjaar heeft forumlid matthijst een tour willen organiseren maar helaas is dit door de Corona in het water gevallen.
Hoe dan ook als het komend voorjaar allemaal weer een beetje normaal is, gaan we zeker via dit forum een tour organiseren met een groepje E24's. :heart_eyes:

De forumleden komen uit heel Nederland. Ik kom zelf uit Den Bosch.
WinstonWolff
Donateur
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2020, 11:20

Re: Even voorstellen

Bericht door WinstonWolff »

0C5E357F-4C5A-4578-AE7B-49FE7F6E3194.png
0C5E357F-4C5A-4578-AE7B-49FE7F6E3194.png (280.68 KiB) 2685 keer bekeken
Hopelijk komt deze foto wel door.

Ja, een cars and coffee met wat E24’s zou leuk zijn! Hopelijk dat we met zn allen volgend voorjaar weer een beetje terug bij het oude normaal zijn, want dat nieuwe normaal vind ik maar niks.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Even voorstellen

Bericht door Paul »

Wow, die ziet er super goed uit! :heart_eyes:

Ik hoop het ook. Zou inderdaad echt leuk zijn om met een groepje E24's op pad te gaan.
Ik heb de Sharknose meeting ook echt gemist, die is ook erg leuk om te bezoeken.

Het leeft ook allemaal wat minder zo vind ik. Omdat je weinig contact hebt met andere E24 enthousiastelingen, is er ook gewoon minder aan.
Gebruikersavatar
matthijst
Donateur
Donateur
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 sep 2020, 19:51

Re: Even voorstellen

Bericht door matthijst »

klopt helemaal Paul, hopelijk zien elkaar volgend jaar in goede gezondheid en kunnen we gezamenlijk iets leuks ondernemen.
Plaats reactie