Voorstellen Alexander

Stel je even voor hier, leuk voor jou en de andere forumleden
Wicher BMWCoupe
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2021, 18:42

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Wicher BMWCoupe »

Leuk je te ontmoeten. Zoals ik je gisteren en eergisteren al zei: echt een hele mooie, oorspronkelijke en originele E24. Een auto om te koesteren. Noortje Blokland heeft prachtige foto's gemaakt ook van de andere E24-modellen: misschien iets om hier met de overige Forumleden te delen? Hartelijke groet, Wicher
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Alexander84 »

Hoi Wicher,

Wederzijds, leuk je te ontmoeten. Jammer dat het niet mogelijk was voor je om de hele tour te doen.

De foto's zijn in hun originele formaat helaas te groot, maar heb er alvast eentje geconverteerd;
Vaals.JPG
Vaals.JPG (194.79 KiB) 3169 keer bekeken
Weet niet zeker of ik de foto's waar de auto's van anderen ook op staan online mag plaatsen.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Paul »

Alexander, wat gaaf! Ik kocht gisteren de Classic Cars en zag dat jouw auto erin staat!
Mooi verhaal erbij, echt super.


Afbeelding
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Alexander84 »

Hey Paul,

Erg leuk om te horen :-)

Ben blij met het artikel, was leuk om te doen. Tijdje terug eens gaan kijken wat erover de 6-serie in de media is verschenen. Dat was vrij beperkt; een erg oud item op autoblog en een filmpje bij autoweek van 2016. Heb daarom Classic cars magazine een mail met wat foto's gestuurd dat het me leuk leek als ze een keer wat aandacht zouden besteden aan de 6, waarbij die van mij beschikbaar is mochten ze interesse hebben... zoals je ziet hebben ze daarop gereageerd!
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Paul »

Heb je gelijk in, er is niet veel over te vinden.
Echt leuk dat ze meteen interesse hadden en je ook meteen groot op de kaft hebben gezet!

Vorig jaar stond er een stuk in de Autoweek van de 633CSi van Alain Clark.

Ik ben toevallig onlangs benaderd door Octane Magazine voor een artikel op hun website in de rubriek "Octane auto's". Een artikel waarin liefhebbers spreken over hun liefde en het opknappen van hun auto's. Dat stukje zal binnenkort online komen denk ik.
Gebruikersavatar
Street Legal
Donateur
Donateur
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 sep 2020, 19:24

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Street Legal »

Leuk artikel en mooie foto's. Heb dat blad maar gelijk gekocht, zoveel E24 artikelen zijn er niet. In de kooptips staat alleen één klein foutje. De remmen van serie 1 zijn inderdaad wat minder maar echt niet makkelijk door E34 remmen te vervangen.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Paul »

Niks voor jou? Lijkt echt heel erg op jouw auto.

https://schuitenminiaturen.nl/shop/stra ... cg-models/

Afbeelding
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Alexander84 »

Paul schreef: 13 feb 2022, 10:34 Niks voor jou? Lijkt echt heel erg op jouw auto.

https://schuitenminiaturen.nl/shop/stra ... cg-models/

Afbeelding
Heb hem gezien. Is helaas wel een 628 met zwart interieur, maar toch overweeg ik hem te kopen :-)
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Paul »

Klein detail, ik zou hem zeker kopen ;)
Kris van can
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2021, 22:03

Re: Voorstellen Alexander

Bericht door Kris van can »

ik heb het filmpje gezien van je wagen dat je op het forum gezet hebt. je bent er wel erg blij mee met het bezitten van een e24. het zijn ook prachtige wagens . je mag er trots op zijn zo nog een mooi exemplaar. en dat van generatie 1 . veel plezier er nog mee.
Plaats reactie