Voorstellen
Forumregels
Berichten in deze sectie worden automatisch gewist na 6 maanden inactiviteit.
Berichten in deze sectie worden automatisch gewist na 6 maanden inactiviteit.
-
- Gebruiker
Voorstellen
Hallo Allemaal. Mijn naam is Jack en kom uit Alkmaar. Ben op zoek naar een bmw 635 csi of M 635 csi. Heb er twee bekeken waar eentje er heel goed uitziet. Ik vroeg mij nu af of bij een bepaalde kilometerstand de kop er af moet om de distributie te vervangen. Op youtube kom ik tegen 100000 Miles. Klopt dit of kan het ook op een andere manier? Heeft ook met eventuele olie lekkage te maken die op kunnen treden? Misschien kan iemand mij iets meer vertellen?
Re: Voorstellen
Welkom!
Volgens mij hoeft de kop er niet af om de ketting te vervangen. Grootste uitdaging is het vinden van de ketting zelf, die is NLA bij BMW als ik het goed heb.
Ik heb zelf ook een M635csi, bij wat voor auto ben je wezen kijken?
Volgens mij hoeft de kop er niet af om de ketting te vervangen. Grootste uitdaging is het vinden van de ketting zelf, die is NLA bij BMW als ik het goed heb.
Ik heb zelf ook een M635csi, bij wat voor auto ben je wezen kijken?
Mijn handregel bij een gewone 635 is als je de ketting niet hoort is er geen probleem, voor demontage van de ketting hoeft er de kop niet af.
Dat is anders bij een M 635 want dan moet er volgens mij de gehele kop af om hem te vervangen en dat is veel werk.
Wat betreft de prijzen van beide modellen kun je er ongeveer van uit gaan dat een M 635 bijna 2 keer zo duur is als een gewone 635 ,
dat geldt ook voor sommige onderdelen van beide modellen.
Dat is anders bij een M 635 want dan moet er volgens mij de gehele kop af om hem te vervangen en dat is veel werk.
Wat betreft de prijzen van beide modellen kun je er ongeveer van uit gaan dat een M 635 bijna 2 keer zo duur is als een gewone 635 ,
dat geldt ook voor sommige onderdelen van beide modellen.
-
- Gebruiker
Kevin, ik heb gekeken bij een M in Alphen aan de Rijn. Jou bekend misschien?
Je bedoelt de zwart/antraciete met zwart leder comfort interieur?
Zo ja, die heb ik ook voorbij zien komen inderdaad.
Zo ja, die heb ik ook voorbij zien komen inderdaad.