BMW Coupe Club tour

Mooie foto's gemaakt op een evenement? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

BMW Coupe Club tour

Bericht door Alexander84 »

Foto's van de BMW Coupe club Moezeltour tussen 16 en 20 juni.

2 keer 6.JPG
2 keer 6.JPG (242.13 KiB) 3881 keer bekeken
3 keer 6.JPG
3 keer 6.JPG (120.39 KiB) 3881 keer bekeken
rijtje.JPG
rijtje.JPG (125.89 KiB) 3881 keer bekeken
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Paul »

Cool! 8-)
Leuke rit geweest?
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Alexander84 »

Was mooi weekend. Ruim duizend kilometer gereden, door de regio en langs de Moezel. Prachtig tourgebied.

Ben sinds een tijdje lid van de BMW coupe club. Die organiseert geregeld dit soort tours. Meeste deelnemers hebben een E9 of een E24. Wicher is ook lid, we hebben elkaar daar dit weekend ontmoet.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Paul »

Dat is een flinke rit! Fantastisch met zo'n groepje.
Als mijn auto helemaal klaar is, zal ik ook wel deel gaan nemen denk ik. Al ben ik persoonlijk wel meer een type voor meetings, zoals bijvoorbeeld de Sharknose meeting.
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Alexander84 »

Hoi Paul,

Zou sowieso lid worden. Kost heel weinig en je komt in contact met een grote groep mensen die veel E24 kennis heeft. Is compleet vrijblijvend en de club zoekt actieve assertieve leden. Daar ben jij een van, dat heb je met de oprichting van dit forum laten zien 😉.

De club is specifiek voor E3, E9, E24 en E31 (8 serie). Ze doen tours, maar ook rijvaardigheidstraining en ontmoetingsdagen. Niet elke tour daarnaast is ver of lang, laatst was er een van een dag in de Kempenregio.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Paul »

Daar heb je gelijk in, ik zal me er eens in verdiepen en mezelf aanmelden.
Mijn E24 ligt nu uit elkaar en dat zal met mijn tempo nog een lange tijd duren denk ik ;). Ik werk er maar een paar uurtjes per week aan.
Gebruikersavatar
Paul
Site Admin
Site Admin
Berichten: 355
Lid geworden op: 29 aug 2020, 07:47

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Paul »

Alexander84 schreef: 23 jun 2021, 10:55 Hoi Paul,

Zou sowieso lid worden. Kost heel weinig en je komt in contact met een grote groep mensen die veel E24 kennis heeft. Is compleet vrijblijvend en de club zoekt actieve assertieve leden. Daar ben jij een van, dat heb je met de oprichting van dit forum laten zien 😉.

De club is specifiek voor E3, E9, E24 en E31 (8 serie). Ze doen tours, maar ook rijvaardigheidstraining en ontmoetingsdagen. Niet elke tour daarnaast is ver of lang, laatst was er een van een dag in de Kempenregio.
Ingeschreven!
Alexander84
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 okt 2020, 19:37

Re: BMW Coupe Club tour

Bericht door Alexander84 »

Welkom bij de club :)

Ben zelf ook pas net lid, net mijn eerste tour gedaan. De komende tours zitten toch vol, dus dat je geen rijdende auto hebt is geen issue.

Binnenkort organiseert de club een sleuteldag voor leden bij een oldtimerrestaurateur. Da's wel een goeie voor jou denk ik!
Plaats reactie